zondag 3 augustus 2014

Vrijdag 1 augustus: Elsloo - Maastricht

Vandaag is het dan zover, eindelijk starten. Vanmorgen eerst nog even koffie gedronken in Maarssen, bij mijn ouders. Tegen 12 uur rijden we richting Elsloo. Daar stap ik om 13.45 uur uit de auto. De familie rijdt door naar
op zoek naar het overnachtingsadres. De start in Elsloo is bij het station. Via Geulle en Itteren kom ik om 17 uur bij de Servaaskerk aan.



 
 
Helaas gesloten, jammer. Net als ik wil vertrekken gaat de deur open en kan ik alsnog een stempel in mijn credential krijgen, daar was het me tenslotte om te doen. Nu nog naar het hotel via de bouwput van de A2. Eindelijk om 18 uur in het hotel. We gaan met het gezin nog wat eten in het centrum en om 21 uur zijn we weer terug, moe van een lange dag. Morgen richting Luik. Maar zien hoe het gaat, de rugzak is toch aardig zwaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten