zondag 3 augustus 2014

Zaterdag 2 augustus: Maastricht - Luik

Om 9 uur vanochtend afscheid genomen van Jannachien en de kinderen, was toch wel even moeilijk, 3 maanden is een hele tijd! Nog één keer zwaaien


 

en weg waren ze, zij richting het noorden en ik op weg naar België.

Om 10 uur ben ik stiekum de grens over gegaan. Zo kwam ik bij de sluis van Lanaye waar ze druk bezig zijn om een nieuwe sluis te bouwen, mooi om te zien. Bij Visé de regenponcho uit voorzorg aangetrokken, de luchten die er aan kwamen beloofden niet veel goeds. Achteraf viel het gelukkig mee. Via Oyupye en Herstal kom ik in Luik en om 16.15 uur een kamer geregeld in de jeugdherberg. Lekker gedouchet, gewassen en gegeten. Morgen richting Huy, bord zegt 39 km, Google maps zegt 30km, kortom: we zien het wel. Bedankt allemaal voor alle bemoedigingen die ik heb gehad, in welke vorm dan ook. Erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten