maandag 4 augustus 2014

Maandag 4 augustus: Huy - Namur

Gisteravond in Huy nog even de kleine Jacobsroute gelopen. Een hapje eten op een terras werd het niet want de regen kwam met bakken naar beneden. Na het eten bij Mademoiselle S., mijn gastvrouw,

Mme. Seminerio
nog gezellig gepraat onder het genot van een bakje koffie en een peuk.
Vanochtend om 7 uur wakker, en na het ontbijt weer aan de wandel.Onderweg de bordjes Namur gevolgd tot ik een brug af ging en aan de andere kant dezelfde brug weer op moest. Dacht het dus niet, dan maar niet meer de bordjes Namur volgen. Via Bas Oha naar Andemme gelopen daar was ik om half 12. Even een langere pauze genomen, je moet zo nu en dan ook wat voor jezelf doen. Besloten om toch maar richting Namur te gaan. Nu wel de bordjes gevolgd en de Maas.



Helaas hield het mooie weer ermee op, tot aan Namur zo nu en dan wat nattigheid gehad.

In de Maas heb je allemaal sluizen waardoor je 3 keer door dezelfde boten ingehaald wordt.







De boten waren in ieder geval iets eerder in Namur
dan ik was. Om 16.30 uur had ik een bed geregeld in de jeugdherberg maar het bed opmaken moet nog maar even wachten. Eerst een heerlijk sapje met een kraagje. Morgen op naar Dinant.

3 opmerkingen:

  1. Een mooie tweede dag! Succes maar weer voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog ff, ik bedoel natuurlijk een mooie derde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n blog, blijven we lekker op de hoogte. Nog even doorstappen en dan ben je al in Frankrijk:) Veel succes! Groetjes Baukje B

    BeantwoordenVerwijderen