woensdag 24 december 2014

weer een paar weken verder

Ja en dan ben je zo maar weer een paar weken verder, voor dat je er erg in hebt. Inmiddels ben ik al een aantal keren weer op pad geweest voor de baas, Brussel, Parijs en Les Menuires. Dan kom je er wel achter dat het leven zijn gangetje weer gaat. Zelf kan ik de Camino dan nog niet loslaten en er nog veel mee bezig zijn. Anderen gaan snel over tot de orde van de dag.
Dat zal ook wel zo blijven, eenmaal besmet met het Camino-virus blijft het je achtervolgen. Maar daar was ik al voor gewaarschuwd.
Voor het komende jaar ben ik al weer druk bezig met een wandelplanning. Maar ook ga ik in het informatiecentrum van St Jacobiparochie staan om anderen te helpen door mijn ervaring.
Iedereen die ik ken wens ik gezegende kerstdagen toe en hoop jullie allemaal spoedig weer te zien in het nieuwe jaar.
Groeten van pelgrim Hein

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd of ik je in St. jacobiparochie of in Vries tegenkom volgend jaar....hoor graag je verhalen .......groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen