zaterdag 4 januari 2014

nieuwjaarswandeltocht flal

Vandaag naar Ureterp samen met JH, gebracht door vrouwlief. De eerste tocht van het nieuwe jaar. Tijdens het handen schudden komt Theo ook en voordat wij er erg in hebben is iedereen al weg. Nog een route gekregen en snel op pad. Dat was te merken want ze hadden haast met, moeite kon ik de beide heren bij houden, toen wij in Friese palen waren sloot ik mij maar weer aan bij de meute tot de eerste rust. Die was al in Siegerswoude: tijd voor koffie.
Hierna toch maar weer aansluiting gezocht bij de beide heren en via de Duurswouder heide op naar Donkerbroek met de nodige hindernissen.
Hier was het ook weer warm binnen dus buiten maar een frisse neus gehaald en de koffie daar opgedronken.
De heren gingen na de pauze niet vol gas weg en langzaam maar zeker kwamen we in Wijnjewoude. De laatste rust was in een voetbalkantine, kom ik daar ook nog eens.
Het weer zat ons nog steeds mee en met de wind in de rug vlogen we weer naar Ureterp. Het laatste stuk was wel redelijk eentonig maar ja we hadden al zoveel mooie stukken gehad. Je kan niet alles hebben. Om 15.45 kwam ik redelijk afgemat weer bij aan in de Wier.
 Al met al weer een mooie en goed besteedde dag.

 Op




voor Koos ze bloeien nog

2 opmerkingen: